- Pentru că am nevoie de nutrienți pe care nu îi pot primi, zi de zi, prin mâncare!
Dacă te-ai uitat vreodată pe etichetele alimentelor sau ale suplimentelor, ai văzut liste întregi de nutrienți, substanțe hrănitoare, pe care le aducem în corp prin mâncare. Probabil că ai observat că nu putem să procurăm toți nutrienții, în doza zilnică recomandată, doar din ce mâncăm în fiecare zi. Eu nu pot, am încercat, ar trebui să îmi petrec toată ziua calculând gramaje, comparând nutrienții între ei, gătind până la epuizare. În plus, transportul fructelor, legumelor de la mii de kilometri depărtare face ca profilul lor nutrițional, enzimatic, să nu fie ca dacă le-aș culege cu mâna mea. Suplimentele îmi aduc ce am nevoie, în funcție de ce fac, cât dorm, ce mănânc, în ce anotimp suntem sau câtă activitate fizică am. Secom, la câți ani de studiu continuu desfășoară pe piața internațională, la câtă preocupare au pentru inovație, la câte descoperiri științifice de mare valoare au pus la dispoziția publicului român, la ce ingrediente avansate au adus prin produsele lor, Secom înseamnă, pentru mine, siguranță și calitate.
2. Pentru că sunt aproape-obsedată să știu mereu mai mult!
Momentul în care trăim este unul extraordinar. Informație de calitate este accesibilă “cu un click”, iar lucrările științifice pe subiectul “natură și sănătate” oferă AHA-uri pentru care strămoșii noștri ar fi luat pământul la pas, pe jos, ca să le obțină. Se descoperă an de an, uneori de mai multe ori într-un singur an!, câte cadouri ne-a lăsat natura în fiecare mugure, în fiecare frunză, în fiecare fruct, pe care le poți aduce, inclusiv în formă de suplimente, în corp, ca și cum ai trai și acum cum trăiau strămoșii, în contact direct cu natura–mamă.
3. Pentru că am cu cine!
Oamenii care reprezintă Secom nu sunt vânzători. Nu sunt “niște doamne drăguțe”. Sunt pasiune. Consultanții din magazinele Secom au pasiune pentru ce fac, pentru ce au pe rafturi, pentru ce pot să facă produsele de pe rafturi. Iți recomandă mereu produsele potrivite « pentru tine », nu produse « în general », nu te lasă niciodată singur și îți sunt un ajutor real în a înțelege ce alegere să faci și de ce să faci acea alegere.
4. Pentru că, 20 de ani, nu poate oricine!
Oricine a rezistat pe piața din România 2 decenii e clar că a câștigat încrederea, respectul, aprecierea publicului. Să oferi 20 de ani la rând produse și servicii de calitate este un merit la care multe businessuri (și mulți oameni) aspiră și muncesc din greu pentru asta. Iată doar câteva exemple: Secom are cea mai mare rată de retenție printre consumatori: 66%*! Concret, 7 din 10 consumatori revin la produsele Secom odată ce le încearcă, dovadă că oamenii simt diferențe, efecte, beneficii ale consumului susținut. * Conform studiului de notorietate de brand realizat de AHA Moments, octombrie 2023. Un alt exemplu extraordinar este faptul că Secom e lider în calitate în categoria suplimente atât pentru medici, cât și pentru consumatori. **Potrivit studiului IQVIA Recall Test derulat pe un eșantion de 260 medici, octombrie 2022.
5. Pentru că am unde să verific!
Pe lângă consultanții din magazinele Secom, site-ul Secom este atât de bine pus la punct, încât am ajuns să îl iau ca reper oricând vreau să aflu informații despre o plantă sau o substanță activă dintr-o plantă. Încearcă-l și o să descoperi, cu uimire, că nu e un e-shop, un site de pe care cumperi suplimente, ci este un “masterat” pentru cine dorește să învețe, să își educe relația cu ce-poate-să-ne-ofere-natura-pentru-sănătate și pentru ce poate corpul să facă atunci când e susținut de natură și de știință (suplimentele Secom = fitoterapia științifică care valorifică experiența milenară a fitoterapiei tradiționale, folosind doar acele plante, componente din plante ale căror efecte terapeutice au fost confirmate prin cercetări științifice moderne).
6. Pentru că știu ce e înăuntru.
Extract standardizat: da, țin foarte mult la acest aspect. Nu multe plante pot fi folosite în întregime, din unele chiar e nevoie să fie scoase anumite substanțe pentru ca efectele să fie cele pe care le urmărim. Cu cât o să citești mai mult pe subiect, o să descoperi că, în multe cazuri, nu vrei să înghiți toată planta, ci doar ceea ce face ca plantei să îi fie recunoscute beneficiile terapeutice. Îți dau un exemplu: în multe suplimente pentru protecția ficatului găsim armurariu. În Guard-Your-Liver” de la Secom găsim “extract din Frunze de armurariu, cu 80% silimarină și 20% silibină, adică știu exact ce iau. Sau, în suplimentele cu mușețel, nu găsim toată planta în produs, ci apigenin, care este extractul standardizat din plantă, adică cel care garantează, de fapt, beneficiile terapeutice.
7. Pentru că respect munca celor care aduc pentru noi aceste produse.
Cum adică? Da, suplimentele pe care le aduce Secom în România sunt produse dintre cele mai performante: pentru a obține extract dintr-o plantă, oamenii muncesc mult mai mult decât atunci când produsul înseamnă planta mărunțită sau făcută pulbere. Extrasul este mult mai intens, mai eficient și mai rapid absorbit de organism, dar și munca pentru a-l obține este mai intensă. Așadar, cumpăr aceste an produse pentru a-mi aduce partea mea de contribuție, de recunoștință pentru cei care fac posibil ca extractele să ajungă la noi.
8. Pentru că am un super raport preț-calitate.
Pentru a obține un extract standardizat, se consumă cantități foarte mari de plantă, de 40-50 de ori (uneori, chiar și de sute de ori!) mai multe plante decât în cazul în care se folosește planta neprelucrată. Așa înțeleg prețul produsului: prefer să iau un produs mai scump, dar care are capsule ce conțin extractul standardizat în doza terapeutică recomandată, decât să iau un produs mai ieftin, în care este toată planta și care nu îmi va aduce aceleași beneficii.
9. Pentru că nu sunt doar produse, ci și servicii !
O întâlnire cu Secom nu înseamnă doar că am cumpărat un produs. Înseamnă că am intrat într-o lume profund preocupată să însemne calitate orice interacțiune cu publicul. Din primii ani, s-au gândit mereu ce să facă mai mult pentru români: au mereu specialiști care răspund telefonic sau online la întrebări, au un podcast în care invită medici, experți pentru ca publicul să înțeleagă cum să urmărim sănătatea, nu doar cum să ne ferim de boli, Secom este mai ales despre interacțiunea cu românii, iar produsele vin în completare, ca susținere a relației sănătoase care se creează între noi.
10. Pentru că sunt onorată!
La aniversarea celor 20 de ani, dintre milioanele de oameni pe care îi putea invita Secom la ziua sa, au ales doar 8, printre care m-am aflat și eu. 8 oameni, fiecare cu povestea lui, fiecare cu produsele lui preferate din portofoliul Secom pe care le consumă de ani de zile.
11. Pentru că suntem la fel!
Secom crede în prevenție! Într-o lume în care ne gândim cum-să-facem-să-fim-bine abia când nu-mai-suntem-bine, Secom vorbește, de ani de zile, despre prevenție, la fel cum fac și eu în lumea mea cu părinții, la fel cum fac și prieteni de ai mei, medici, care ne recomandă să mergem la doctor când suntem sănătoși, nu doar când am ajuns bolnavi, tocmai ca să învățam cum să nu ajungem bolnavi!
12. Pentru că au probiotice!
Și nu doar probiotice ! Au și prebiotice. Au și simbiotice și postbiotice ! Într-o piață în care încă nu a auzit toată lumea de probiotice, adică suplimente cu bacterii benefice care susțin echilibrul florei bacteriene a copiilor și adulților, Secom are mai multe tipuri de produse de acest tip, pe vârste și pe nevoi specifice, are nu doar probiotice, ci și mâncare-pentru-probiotice, astfel încât produsele să aibă o cât mai mare eficiență.
13. Pentru că, de 11 ani ai mei și de 20 de ani ai lor, părinții iau și dau Secom.
Lucrez de mulți ani cu părinți care, oricând au nevoie de ceva pentru a-i face pe copii mai bine, se îndreaptă către Secom. Dacă de mai bine de un deceniu aud de la părinți că au cel puțin un produs Secom în casă, înseamnă că rezultatele sunt evidente, satisfăcătoare și recunoscute pe scară largă, în lumea părinților.
14. Pentru că au grijă și de copii și de părinți!
Da. Un copil nu poate să fie bine, dacă mama lui nu e bine. La fel cum niciodată o mamă nu va fi bine când copilul ei suferă. Secom a înțeles și a prețuit mereu această legătură, aducând produse care să sprijine, în același timp, toată familia. Probioticele sunt un exemplu. Femeile care iau probiotice își îmbunătățesc digestia, își rezolvă constipația sau balonarea și au o piele fără coșuri, mai curată. Omega 3 este un alt exemplu în acest sens. Femeile care iau Omega 3 au mai puține dureri de ciclu menstrual, le doare mai rar capul, au o capacítate de concentrare și de memorare mai mare, au mai puține atacuri de panică sau anxietate, iar depresia durează mai puțin și e mai scăzută în intensitate (conform publicațiilor științifice care evidențiază efectele terapeutice ale consumului susținut de ulei de pește).
15. Pentru că Secom investește în educație.
În acești ani, de când suntem prieteni, am văzut atâtea campanii de informare, de educare: Campania „Alegem bine, ca tu să rămâi bine”, în care explică criteriile și procesul riguros de selecție a produselor pe care le aduc în portofoliu, astfel încât noi să avem garanția că orice produs Secom alegem, e un produs de încredere, revista „Perspective, Jurnal de Medicină Integrativă” care numără deja 25 de ediții, în care au prezentat, alături de medici specialiști, într-un mod documentat, diverse teme de actualitate din domeniul sănătății. De asemenea, produc de peste 5 ani un podcast educativ, „Supliment de bine”, în care alături de experți în domeniul sănătății, promovează cultura prevenției și principiile unui stil de viață sănătos.
16. Pentru că îmi garantează.
Secom este un curator de produse. Unul dintre cei mai puternici diferențiatori este că Secom caută în toată lumea suplimentelor și aduce doar produsele cu cele mai importante certificări la nivel internațional. Asta este poate cea mai importantă calitate a acestui brand, anume că garantează că a ales bine, temeinic/riguros pentru ca tu să rămâi bine.
17. Pentru că au produse foarte-bine-gândite!
Un exemplu concret: extractul din sâmburi de grepfrut este un foarte eficient antibacterian și antifungic, însă este atât de amar, încât devine aproape imposibil să i-l poți administra unui copil. Secom are un produs, Vitamina-C-Lichid, în care există și extractul de sâmburi de grepfrut într-o cantitate și o compoziție care face ca acest produs să fie îndrăgit, plăcut de copii. Acesta este un exemplu de produs foarte-bine-gândit care ascunde în el substanțe pe care ne-ar fi foarte greu să le dam per se, dacă nu ar fi combinate inteligent cu altele.
18. Pentru că au produse dintre cele mai revoluționare!
Da, la Secom am găsit suplimente antiinflamatoare, anti-aging, pentru susținerea creierului și a sistemului digestiv care conțin ingrediente pe care nu le-am găsit nicăieri altundeva în România. Vă sfătuiesc să vă petreceți o zi pe săptămână, în fiecare săptămână, pe site la Secom și să citiți despre fiecare produs care vă interesează. Vă promit că, și numai citind ce pot face suplimentele pentru tine, o să vă simțiți mai bine.
19. Pentru că toate acestea trebuiau să poarte un nume.
O să vă gândiți dacă mi-a fost greu să scriu acest material. Dacă mi-a fost greu să găsesc 20 de motive pentru care aleg Secom. Mi-a fost ușor pentru că am multe amintiri din acești ani, momente în care fetița mea a fost bolnăvioară și ne-au ajutat produsele Childlife, momente în care am simțit că nu mai pot și mi-a sărit în ajutor Pure Omega-3 sau Neuro Optimizer, momente în care aflasem despre extraordinarul curcumin și numai Secom îl avea standardizat în România, momente în care nu știam ce e coenzima Q10 și Secom mi-a explicat că nu orice coenzimă e de nota 10. Nu, nu îmi e greu să mai scriu încă 20 de motive pentru care o să continui să aleg Secom, pentru că așa e în relațiile în care punem suflet.
20. La mulți ani, Secom! Mulțumesc că am cel puțin 20 de motive! 🙂